Printtimainonta ja digitaalinen yhdistelmä Lohjalla

Lohja, kaupunki joka levittäytyy laajalle alueelle ja koostuu useammasta keskustasta, tarjoaa ainutlaatuisia mahdollisuuksia paikallisille yrittäjille. Yrittäjänä tiedät, että potentiaalisten asiakkaiden tavoittaminen voi olla haastavaa, erityisesti nykypäivän monikanavaisessa mediaympäristössä. Onneksi olemme täällä auttamassa sinua saavuttamaan kattavimman paikallisen näkyvyyden yhden palvelun kautta – kohtuullisen edullisesti ja paikallisesti.

Ykkös-Lohja, joka on toiminut Lohjan, Siuntion, Vihdin ja Karkkilan alueilla yli 35 vuotta, tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa laaja yleisö. Viikoittain se saavuttaa yli 24 000 lohjalaista taloutta, mikä on enemmän kuin mikään muu paikallinen printtimedia. Lehti jaetaan myös Nummelaan ja Siuntioon, tavoittaen tuhansia lisää potentiaalisia asiakkaita.

Digitaalisen aikakauden printtimainonta

Vaikka elämme digitaalista aikakautta, printtimainonta on edelleen elintärkeä osa markkinointistrategiaa. Yhdistämällä printti ja digitaaliset strategiat, voimme tarjota yrityksellesi merkittäviä etuja. Esimerkiksi, printtimainoslehtiset QR-koodeineen voivat ohjata asiakkaat suoraan verkkosivustollesi tai erityisiin kampanjoihin, lisäten näin sekä printin että digitaalisen sisällön vaikuttavuutta.

Mainostajan on hyvä tehdä oma mainossuunnitelmansa ja vaikka suunnitella omat markkinointitoimensa vuosikelloa käyttäen.

Myynti, mediatila Ykkös-Lohja lehdessä

Bo Lindqvist p. 044-9835 104bo@ykkoslohja.fi
Kari Oksanen p. 010- 327 4230kari@ykkoslohja.fi (digimarkkinointi)
Pienet tapahtumailmoitukset lehteen verkkopalvelun kautta (25€/kpl) tai myyntiin yhteys isomman mediatilan suhteen.
Työpaikkailmoitus lehteen verkkopalvelun kautta (20€/kpl) tai myyntiin yhteys isomman mediatilan suhteen.
Yksityisten myynti ja muut ilmoitukset 7€ Ykköstorin kautta verkossa.
Muistoilmoitukset yksilöllisesti suunniteltuina.

Kohdennettu lähestymistapa

Printtimainonta sallii kohdennetun ja henkilökohtaisen lähestymistavan, joka resonoi syvemmin tietyissä kohderyhmissä. Demografisten tietojen ja kuluttajatiedon yhdistäminen mahdollistaa räätälöityjen kampanjoiden luomisen, jotka puhuttelevat suoraan kohdeyleisöäsi. Lisäksi Ykkös-Lohja tarjoaa lehtensä myös digitaalisena, tavoittaen ne asiakkaat, jotka suosivat digitaalista mediaa.

Brändin vahvistaminen

Laadukkaat printtimateriaalit, kuten esitteet ja julisteet, ovat erinomainen keino vahvistaa brändiäsi. Ne herättävät luottamusta ja uskottavuutta, mikä on avainasemassa uusien asiakkaiden houkuttelussa. Säännöllinen näkyvyys Ykkös-Lohjassa vahvistaa paikallista brändiäsi ja tuo yrityksesi esiin paikallisessa yhteisössä.

Printin rooli digitaalisessa konversiossa

Printtimainonta toimii siltafunktiona fyysisen ja digitaalisen maailman välillä. Painetut mainokset voivat ohjata kuluttajia verkkosivustoillesi ja sähköisiin palveluihin, lisäten näin digitaalisen sisällön vaikuttavuutta. Yhdistämällä Ykkös-Lohjan printti- ja digipalvelut, voit parantaa sekä mainostesi että verkkosivustosi Google-näkyvyyttä.

Yhdistämällä Ykkös-Lohjan tarjoavat printti ja digipalvelut paikallisesti, paranee mainostajan oma Google-näkyvyyskin, jos markkinoinnissa on ajateltu myös yrityksen käytössä olevia avainsanoja.

Printtimainonnan mittaaminen

Vaikka printtimainonnan mittaaminen voi olla haasteellista, kuponkikoodit ja seurantapuhelinnumerot tarjoavat keinoja kampanjoiden tehokkuuden arviointiin. Yhdistämällä nämä tiedot digitaalisen analytiikan kanssa, saat kattavan kuvan markkinointitoimiesi kokonaisvaikutuksesta.

Yhteenveto

Yhdistämällä printtimainonnan ja digitaalisen markkinoinnin, yrityksesi voi saavuttaa paremman kohdennuksen, vahvistaa brändiään ja tehostaa konversiota. Monipuolinen markkinointistrategia, joka hyödyntää sekä printin että digitaalisen markkinoinnin vahvuuksia, on avain menestykseen nykypäivän nopeasti muuttuvassa markkinointiympäristössä.